Voorstellen: Giggs (Toller)

Als deelnemer van dit forum is het fijn als je je even voorstelt, zodat iedereen weet wie ze tegenover zich hebben.
Plaats reactie
Giggs
Berichten: 3
Lid geworden op: 23-01-2012 18:07

Voorstellen: Giggs (Toller)

Bericht door Giggs » 23-01-2012 18:49

Hallo,

Ik ben Giggs en mijn baasje heet Jacco. We doen nu Sport en Spel bij Fred Riet in Dordrecht. Ik spring daar over poortjes en ren over katteloopjes en ga door een tunnel waar mijn baasje altijd aan de andere kant ineens weer tevoorschijn komt. Maar toch vind ik het soms een beetje saai. Ik ga veel liever met mijn baas op het veld achter ons huis flink achter een frisbee aan rennen. Ik kan al heel goed vangen en toen kwam mijn baasje op het idee om binnenkort eens in Capelle ad Ijssel te gaan kijken bij mijn vriendje Jazz (Die ik vroeger helemaal niet lief vond maar nu wel). Jazz zit namelijk op frisbee-en en Jazz is een hele stoere hond dus dat lijkt me wel wat!
Volgens mijn baas gaan we niet komende zaterdag kijken want dan mag ik met mijn grote vriendin Kida naar het strand maar die zaterdag erna hoop ik een keertje te komen kijken. Ik doe nog niet gelijk mee want mijn baas wil eerst even kijken en wachten totdat we klaar zijn met sport en spel. Als jullie alvast aan de hondjes willen vertellen dat ik langskom dan kunnen ze daar alvast rekening mee houden. Ik ben namelijk soms wel een beetje bang als er veel vreemde hondjes zijn op een voor mij onbekende plaats (Volgens mijn baas komt het misschien wel door hem en helemaal niet door mij!).
Tot volgende week zaterdag!

Afbeelding

Kijk dit ben ik terwijl ik een frisbee op het strand vang!

Afbeelding

Afbeelding

hylke
Site Admin
Berichten: 2199
Lid geworden op: 15-08-2010 21:51

Bericht door hylke » 23-01-2012 20:25

Hallo Giggs en Jacco,
Wat leuk dat jullie op deze manier binnen komen vallen ;-) Jullie zijn van harte welkom om een keer te komen kijken natuurlijk. Maar Jazz traint op de zondag dus misschien is dat leuker voor jullie?
Stuur mij als jullie komen kijken voor alle zekerheid even via een PB een telefoonnummer. Stel dat ik de les moet annuleren, dan staan jullie ineens op een leeg veld.
Hartelijke groeten,
Hylke

ps Giggs, wat zijn je oortjes grappig ;-)

Giggs
Berichten: 3
Lid geworden op: 23-01-2012 18:07

Bericht door Giggs » 23-01-2012 21:23

Op zondag doen we de komende weken nog sport en spel dus komen we een keertje op zaterdag kijken.
Als het weer slecht is bel ik zelf wel even om zeker te weten of het door gaat.

En kijk, binnen bij mijn baasje op kantoor waait het nooit en dan zijn mijn oortjes normaal. Alleen verveel ik me daar altijd heel erg.

Afbeelding

hylke
Site Admin
Berichten: 2199
Lid geworden op: 15-08-2010 21:51

Bericht door hylke » 24-01-2012 08:55

Ja zo ben je duidelijk een echte Toller :-) tot gauw!

Giggs
Berichten: 3
Lid geworden op: 23-01-2012 18:07

Frisbee

Bericht door Giggs » 07-03-2012 18:37

Ik heb begrepen dat de frisbee inmiddels via via bij een kennis terecht is gekomen. Ik zal hem vandeweek even ophalen.
Hoe wil je de frisbee betaald hebben? Zal ik het overmaken of moet ik het de eerste les meenemen?
Ik denk dat we nog een les of 5 te gaan hebben bij sport en spel. Dus het duurt nog wel een paar weken voordat we gaan beginnen met frisbeeen.

Plaats reactie